A lakásom megújult és új élményekkel gazdagodtam.

Szponzorált tartalom

csapatépítő játékok

A lakásfelújításom nem éppen úgy zajlott, ahogyan azt terveztem. Ilyenkor mindig van egy terv, amihez igyekszik tartani magát az ember, de persze mindig közbejön valami és felborul az egész.

Nagyon örültem, mikor tavaly, amikor minden rosszul alakult és igazi kis lakásfelújítási krízisben voltunk, sikerült egy kicsit kikapcsolnom.

Ugyanis éppen elfogyott az a padló, amit vettünk, rosszul számoltuk ki, mennyire lesz szükség, és sehol nem találtunk ugyanolyat. Emiatt az egész felújítás sokat csúszott.

Nagyon bele tudom lovalni magamat abba, amit szeretek csinálni, ami érdekel, és hajlamos vagyok ilyenkor minden másról megfeledkezni.

Amikor már nagyon ideges és stresszes voltam a lakás miatt, eljött az éves csapatépítő játékok napja, nekem pedig pont erre az új élményre volt szükségem, hogy kicsit helyre jöjjek.

Nagyon szeretem a kollégáimat, szerintem szuperül összekovácsolódtunk, amióta együtt dolgozunk, ezért nagyon élveztem a csapatépítőt.

A Balatonon kerültek megrendezésre a csapatépítő játékok, nagyon szuper volt a program, az egész nap.

A balatonpro.hu szervezte az egészet. A programok igen érdekesek voltak, nem is volt drága a főnökünk szerint, mert a cég fizette az egészet.

A cégtől indultunk busszal és 2 napot töltöttünk el Balatonon. Az első nap volt a csapatépítő rész, a második nap pedig már csak szórakoztunk. Kicsit rosszabb volt az idő reggel, ezért egy hotel nagytermében oldottunk meg érdekes, elgondolkodtató csapatfeladatokat, majd ebédeltünk, és délután, mikor kisütött a nap, elmentünk egy quad túrára a cég szervezésében.

Másnap, mikor sokkal jobb volt már az idő, reggeli után csapatokra bontva vitorláztunk a Balatonon. Ez is igazi csapatjáték, hiszen együtt kellet sikeresen irányítanunk a vitorlást. Mindenkivel sokkal közelebb kerültünk egymáshoz, hihetetlen jó élmény volt egy vitorlást vezetni, közösen.

Kikötöttünk, és egy borkóstolóval egybekötött ebéd után tértünk vissza a kiindulási helyszínre, Siófokra. Itt lezárásként rendeztünk egy kisebb házi versenyt, amit pont az én csapatom nyert meg! Még egy kis kupát is kaptunk, így a rengeteg élmény mellett tárgyi emlékem is maradt a tavalyi csapatépítőről.

Nagyon kifáradtam a program végére, de nagyon élveztem a kis kiruccanást. Kiszakított a mindennapok monotonitásából és sikerült levezetnem a feszültséget is. Persze a csapatépítő játékok klasszikus jellege is megvolt, sokkal jobb lett a csapatmunkánk, jobban megismertük egymást, és ha lehet még inkább közelkerültünk egymáshoz.

Lassan idén is meg fogjuk tudni, hova megyünk, hiszen minden évben van a cégnél csapatépítő. Nem bánnám, ha most is ugyanitt lenne, hiszen nagyon jól éreztem magamat.

Megnéztem, és amúgy a cégnél nem csak csapatépítők vannak, mindenféle céges rendezvényt és konferenciát le tudnak bonyolítani, ezenkívül pedig vitorlásokat is lehet náluk bérelni kapitánnyal vagy nélküle, ami szuper lehetőség.

Ha idén nem is ide fogunk menni, akkor is biztos, hogy nyáron meglátogatom a céget és biztos, hogy bérelni fogunk egy vitorlást, persze kapitánnyal, mert nekem nincsen jogosítványom vitorlásra.

Láttam, hogy még leánybúcsúkat is lehet náluk szervezni, szóval mindenképpen mondani fogom az egyik barátnőmnek, aki most fog férjhez menni, hogy érdemes lenne elgondolkozni rajta, hogy esetleg egy vitorláson tartsuk a leánybúcsút, mert biztos vagyok benne, hogy mindenki imádná. Hiszen ez egy igazán jó cég, nekem nagyon jó tapasztalataim vannak velük.

Igazi profik a rendezvényszervezésben, szóval biztos, hogy nem okozna nekik gondot egy kis leánybúcsú sem.

Majd még kiderül, hogyan fog alakulni az év, de biztos, hogy most, hogy már majdnem kész a lakás, el fogok látogatni hozzájuk, és így vagy úgy, de vitorlázni fogok!